Dalam perjalanan kembali ke tempat asal..

23 March 2014

Petua Kecantikan

Assalamualaikum.

Jumpa lagi di dalam entry yang baru. Ingin war-warkan tentang ebook saya : Petua Kecantikan Dari Bahan Di Dapur. Penulisan dan perkongsian kali pertama ini sangat mengujakan saya. Dengan jualan harga yang rendah, sambutan sangat menggalakkan. - Jika mahu membeli, boleh mesej saya di FB ( Feirouz Azalia).


Petua yang diberikan adalah dari arwah nenek dan ibu saya sendiri. Ramai yang sudah membeli dan mencuba. Sangat berpuashati. Petua mudah-mudah belaka. Tak perlu panjat bukit, redah belkuar untuk mencari bahannya. Lepas ni, untuk range ebook kecantikan saya akan keluarkan berkaitan dengan PETUA MENJAGA BADAN. Masih dalam pembikinan. - Entah bila akan siap gamaknya. Hehehehe. Kalut betoi la lately ni .. maklum la. anak dara kecik saya tu sudah mula berjalan jatuh. Perlukan pemerhatian yang lebih..tambahan pula dalam masa yang sama saya baru selesai menyiapkan satu lagi hasil karya...

Selain sibuk dengan bengkel kecantikan.. ini  juga 'menyibuk'kan saya.. ------
Dalam tempoh beberapa bulan ini, saya telah berjaya menyiapkan sebuah mini ebook - Wanita Tanpa Suami - aku bangkit bukan kerana sesiapa..tetapi kerana Dia.

Bila sudah siap cover ebook ini, saya akan kongsikan gambarnya di blog SANASINISITU FEIR ini. InsyaAllah.

Kasihan jika menjadi mangsa cinta..

No comments:

Post a Comment

Ada nak tanya apa-apa ke?