Dalam perjalanan kembali ke tempat asal..

29 May 2020

Kelas Belajar Buat Sabun Ketika PKP






Assalamualaikum.



Terima kasih yang sudi membaca blog saya ini. Blog ini ada kisah peribadi dan juga hal kerja saya. Ini sememangnya blog peribadi. Cuma saya selitkan beberapa post berkaitan kerja dan bengkel yang saya mengajar. 



Antara yang mendapat rating tertinggi dari pembaca adalah berkaitan Kelas Belajar Buat Sabun. MashaAllah, ramai nya yang berminat.



Seingat saya sudah hampir 7 tahun saya mengajar produk homemade terutama buat sabun secara homemade. Student saya terdiri dikalangan guru, doktor, pensyarah, surirumah, model, artis, pelajar mahupun pemilik business kecantikan. Semuanya saya ajar dengan gembira kerana ilmu, bila dikongsikan ia mendapat banyak kebaikkan di dunia dan akhirat. Betul tak?



Sejak kita menjalani PKP ni, memang kami banyak menerima mesej tentang belajar membuat produk kecantikan homemade terutama belajar buat sabun homemade. 



Sebenarnya, kami sudah susun kelas kelas untuk belajar sabun, scrub, serum, face oil, lotion dan lain lain untuk sepanjang tahun 2020 ini. Tetapi bila mengalami masalah Covid19, kami batalkan semua kelas yang sepatutnya dibuat. Mohon maaf sangat sangat pada yang sudah mendaftar. InshaAllah, saya sedang susun semula jadual saya dan pihak UBisnes akan hubungi semula untuk tarikh baru. Apa apa pun saya dah bagitahu pihak Ubisnes (yang anjurkan program untuk kami), untuk proceed sebarang kelas dan lain lain selepas raya dan isu corona ni reda sedikit. 



Saya sangat puashati dengan feedback yang diberikan oleh pelajar-pelajar yang belajar dengan saya. Alhamdulillah. 



Sekiranya mahu belajar dengan kami, boleh hubungi no telefon di bawah melalui whatsapp 



0 11-2893 2515

0 13-533 9575
0 10-916 9539



Kelas belajar buat sabun dan lain lain kami hentikan buat sementara dari bulan Mac hingga kini. InshaAllah, selepas siap modul secara online ini, ramai boleh belajar dengan kami. Jika mahu belajar melalui video pun kami ada sediakan. Boleh daftar dulu dengan nombor di atas.



Di sini saya kongsikan komen pelajar kami yang ada repeat class, ada yang baru belajar dengan kami, dan juga salah satu sekolah anak didik kami yang menang diperingkat Kebangsaan. Sebuah sekolah di Terengganu juga mendapat silver medal peringkat antarabangsa di bawah bimbingan kami.

Alhamdulillah.

Jommm tengokkkk...











































Jangan lupa hubungi nombor di atas untuk yang berminat mengikuti kelas belajar buat sabun dan juga berbagai produk lain lagi.


Sharing with LOVE



No comments:

Post a Comment

Ada nak tanya apa-apa ke?