Dalam perjalanan kembali ke tempat asal..

27 November 2014

Kursus Buat Sabun

Assalamualaikum.

Kursus buat sabun bakal diadakan di Shah Alam pada 6hb Dec 2014 ini ye. Saya akan mengajar lebih dari 7 jenis formula sabun dan juga tips menjadi usahawan kecantikan. Kalau tak datang memang rugi. Tiga orang peserta saya di Akademi Kecantikan Azalea mencatit jualan tertinggi sabun mereka 100 biji sehari. Alhamdulillah.

Bukan hanya belajar sabun, saya juga akan memberi modul pemasaran dan jualan serta beberapa modul lagi kepada pelajar. Kursus penuh di Shah Alam ni pada 6hb Dec 2014.

Kursus buat sabun di tempat lain ialah pda 29hb Nov ini iaitu di Fitra Solusi, Alor Setar. Rakan saya, Puan Syikin akan mengajar bagaimana ingin menghasilkan sabun untuk kegunaan muka. Di Kuala Terengganu juga pada 29hb Nov ini iaitu di Angulia Beach Resort.

Kepada yang berminat untuk belajar buat sabun, untuk menjadi mata pencarian sampingan atau benar2 ingin bergelar usahawan datanglah belajar di tarikh2 yang saya berikan di atas. Rugi tau tak datang..


Jom layan gambar kelas kami dan sabun2 comel. Tatata..










P/s : Meriahkan warna sabun2 ni.. Ermmm..banyak lagi sebenarnya yg comel2. Jom.. belajar dengan kami. KURSUS BUAT SABUN.

No comments:

Post a Comment

Ada nak tanya apa-apa ke?