Dalam perjalanan kembali ke tempat asal..

16 October 2014

Dia, Dr Azizan Osman! Siri 2

Assalamualaikum..
Dah baca Siri 1?
Ermmm.. Mak saya sangat suka benar dengan Dr Azizan Osman. Tengok dalam TV katanya.

Kali ni saya nak share Siri 2 pula...


Jom baca..


Sambungan
Siri 2.
Suatu hari, beberapa bulan lepas saya terperasan. Eh! Sejak bila saya jadi friends lelaki comel ni. Takkan lah dia pulak add saya. Mesti saya yang add dia. Tapi bila.. Ermmm.. Tiada penemuan jawapan di situ. Saya boleh baca semua komen dan post beliau. Ye lah. Mungkin beliau public kan semua status. (macam lah saya sorang yang boleh baca..kan). Dari pemerhatian saya, setiap posting beliau tiada yang pelik2 seperti beberapa pelajar beliau. Not bad. Macam pakar motivasi pun ada. Macam ahli nujum moden pun ada.
Okay.. Kali ini, saya terperasan DAO Like beberapa kali status saya. Waaaa... Dia tengokkkkk.. Ergh! Kata rakan saya 'Admin dia pun ramai dalam FB dia tu'. Oh. Insan hebat kan.. Saya klik FB beliau. Wah! Ramainya manusia yang datang ke seminar yang DAO anjurkan. Apa kegilaan ini?? Oh!! Semua nampak gembira sampai ternganga. Hebat betul ke dia ni??
Waktu ini lah.. Ya..Waktu ini lah saya nampak KLINIK USAHAWAN. Mana2 usahawan yang sakit, separa sakit dan sakit memanjang atau sakit bila salah telan..boleh hadir ke klinik beliau. Tangan laju PM beliau dan tanya kenapa saya cuba log in tetapi tidak berjaya. Mungkin website dah 'jengkreng'.
Seorang lelaki dari pihak Richwork hubungi saya..dan dari situ, saya daftar 3 nama tidak termasuk saya. Haaaa.. Ada ke macam tu. Nanti saya cerita..
Emak bukan main gembira bila saya maklumkan akan ke seminar percuma DAO. Eh emak ni.. Gembiranya macam nak buat menantu je. Haish! Makkkk.. saya dah kawin okay. (DAO dah kawin, tak mengapa.. ). Hehehe.. Tak..Emak tak maksudkan macam tu. Emak mungkin teruja lebih tu. Saya khabarkan pada suami. Suami hanya sengih mengejek. Oh.. Okay.
Ermm.. 7hb September. Kebetulan 6hb September saya ada kelas mengajar buat produk kecantikan sendiri di Shah Alam. - Saya dari Akademi Kecantikan Azalea. Mengajar dan memberi tunjuk ajar adalah salah satu perkerjaaan saya.
Okay..berbalik pada kisah tadi bagaimana saya terperangkap pada perkara yang menyakitkan hati ni..
Ermmm..sambungan dalam Siri 3 ye..

No comments:

Post a Comment

Kalau suka entri ni, berilah komen sikit. hehehe...