Dalam perjalanan kembali ke tempat asal..

10 May 2014

Akademi Kecantikan Laara


Assalamualaikum. 

Waaa..Tajuk tentang Akademi Kecantikan Laara ni akan mengungkap tentang program dan apa yang kami sediakan kepada yang berminat untuk belajar tentang kecantikan.

Diasaskan oleh saya sendiri yang mana setelah hampir 9 tahun di dalam bidang kecantikan ini, maka.. saya beranikan diri ..( bukan bermakna penakut ye sebelum tu) untuk membuka sebuah Akademi yang bertujuan untuk melahirkan usahawan kecantikan bermula dari modal yang sangat rendah.

Di dalam Akademi Kecantikan Laara ini, pelajar akan diajar cara membuat sabun, cara membuat scrub, lips balm, syampoo, lotion dan sebagainya. Banyak modul yang kami sediakan untuk pelajar.

Bayaran yang dikenakan sangat berbaloi. Malah semua peserta yang mengikuti program kami berpuashati dengan info yang diberi. Selain mengajar membuat produk kecantikan, kami juga mengajar bagaimana mahu membungkus produk tadi dengan kos rendah, sesuai dan mengikut tema. Kami memberi ilmu tentang pemasaran produk untuk semua peserta. Sebelum ini, mungkin ada peserta yang pernah menjalankan jualan dan pemasaran di talian, tetapi sasaran jualan tidak mengena..maka di bengkel ini kami akan berikan tips2 yang diperlukan. Nak kelas pemasaran lebih lanjut.. punnnnn..kami sediakan. Caj yang sangat sangat sangat murah tetapi berbaloi.

Gambar : Komen dari peserta Akademi Kecantikan Laara






Tidak cukup dengan bengkel yang Akademi Kecantikan Laara buat, peserta kami ini akan terus menyambung belajar di dalam Group Rahsia di facebook. PERCUMA. Tiada had dan bayaran. Sangat menarik jika bergelar peserta AKL.

Gambar : Akademi Kecantikan AKL akan mengajar bagaimana nak hasilkan sabun super cantik ini. Jom belajar cara buat sabun dengan AKL! :)









Geram tak tengok? Nak belajar di internet banyak..tetapi nak hasilkan sabun yang berkualiti dan khas untuk kulit, lebih baik datang ke kelas. Teori dan praktikal .. ! Hasil dalam bengkel tu, boleh bawa balik.. :)


Gambar : Peserta bebas bertukar idea, belajar sampai puashati dan kalau ada lagi soalan..kita sambung belajar di Group Rahsia AKL. 








Berminat nak belajar dengan Akademi Kecantikan Laara untuk cara membuat sabun dan produk kecantikan lain? Boleh SMS / whatsapp di nombor Hotline ini :014 511 2535 /  019 3092791 atau buka Page Fb : LAARA.

Sekian .. Nanti jumpa di lain entry. Assalamualaikum. :)

2 comments:

  1. DR Rochelle Skin Expert is the best skin care for all your skin problem, free of mercury and hydroquinon. It's very save to apply to your skin. Rejuvenating your skin face with DR Rochelle Skin Expert products.

    Dr Rochelle Skin Expert package consists of facial cleanser, clarity toner, instantly perfect bb cream, and brightening repair. Hasil boleh nampak dalam masa 14 hari.

    We are authorized dealer in Malaysia. For more info & order please send your inquiry to :
    Adzwan
    Telp/SMS : 0123796229 / 0129381556.
    Pin BBM : 21950D17
    http://www.drrochellemy.com/

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Ada nak tanya apa-apa ke?