Dalam perjalanan kembali ke tempat asal..

26 August 2012

Serba Serbi

Assalamualaikum.

Lama benar saya tidak menulis di entry blog saya ni. Bukannya sibuk sangat pun..cuma setiap kali ingin menulis, ada hal lain yang perlu diselesaikan.

Raya sudah berlalu.. Tapi tak lewat lagi kan untuk saya ucapkan Selamat Hari Raya kepada semua yang mengenali. Mohon maaf zahir dan batin.

Saya beraya di Terengganu tahun ni.. Haaa..Nanti saya akan masukkan gambar-gambar menarik di sana. Agak lama kami habiskan masa di sana. Cukup 1 minggu. Gembira sangat. Syukur pada Allah SWT kerana mengurniakan saya sebuah keluarga besar yang hebat dan baik-baik belaka. Tidak sesekali mereka menyombong diri. Melayan saya dengan baik.. dan biarpun saya agak 'terpencil' kerana mereka semua bertudung labuh...Hehehe.. InsyaAllah..selepas ini, saya akan menutup aurat dengan sempurna..dan makin sempurna. Kehadiran kakak-kakak ipar yang baik hati, menjamu saya dengan berbagai hidangan..membuatkan berat saya bertambah 2 3 kg sepanjang beraya di sana. 

Oleh kerana kami hanya bermalam di apartment kecil kami yang hanya ada keperluan asas, maka jemputan dari adik ipar yang berada di bangunan yang sama tidak kami lepaskan. Hehehe.. Makan malam di rumahnya.. Alhamdulillah.

Pendek kata, saya gembira sangat di sana.


Dannn.. saya juga bermimpi sebanyak dua kali.. Mimpikan seseorang.. Ermmm.. Sungguh tidak menyeronokkan saya. Seolah-olah baru semalam saya berjumpa dengannya. Moga-moga dia baik-baik sahaja. Juga semakin sukses dalam kerjayanya sepertimana impiannya yang pernah diperkatakan kepada saya satu ketika dulu. Ehem! Kata nak bagi duit raya kat saya.. Mana??? Manaaaa? Hehehehe..


Dalam kemeriahan raya kali ini, tahun ini adalah tahun ke 3 kami beraya tanpa nenek.. Teringatkan arwah nenek, menimbulkan berbagai nostalgia dalam jiwa saya. Rindu yang tiada berpenghujung. Semoga nenek tenang di sana.. InsyaAllah.

Saya ingin masukkan berbagai gambar untuk entry selepas ini.. Tunggguuuuuuu... :)





No comments:

Post a Comment

Ada nak tanya apa-apa ke?