Dalam perjalanan kembali ke tempat asal..

11 May 2012

Rindu Rasanya

Assalamulaikum kepada pembaca setia blog saya.. (Hehehehe.. Ada ke pembaca setia blog yang 'kerdil' ni?).. 

Rasanya dah lama sangat sangat sangat saya tak update blog. Bukannya apa..Laptop saya dah rosak dan sekarang hanya menggunakan laptop mini aje.. Nak hantar ke kedai baiki, belum berpeluang lagi. Mungkin lepas ni nak beli desktop yang lebih besar skrin nya.. Mudah sikit nak buat kerja ..melayan facebook dan menaip cerita ceriti di blog. Kalau laptop kecil ni faham-faham saje lah kan.. Mata ni dah tua..rabun dah nak tengok font halus2 kemetot ni.. Hehehe..

So.. ini entry untuk saya warm up agar jadi rajin berbelog2 untuk mengasah bakat terpendam mengarang... Hehehehe.. Yeah!!.. Sementara nak asah bakat.. jom tengok gambar niii... (^_____^) .. Semua gambar yang buat saya geli-geli hati jantung paru-paru segala...


Signboard hijau ini menunjukkan arah naik ke bulan. Hehehehe... Ada yang berhajat?


Aduh!! Ada sesiapa yang ada timetable macam ni? Hehehe..



Haaaaa!! Fahamkan sign atas ni..? Hehehehe.. Make sure jangan berbunyi la ye...



Yang ini paling perluuuuu berhati-hati. Hahaha! 








No comments:

Post a Comment

Ada nak tanya apa-apa ke?