Dalam perjalanan kembali ke tempat asal..

14 January 2012

Berbagai Cerita Bergambar

Entry ini hanya penuh dengan gambar. Berbagai cerita di sebalik gambar.. :))



Hasil kreativiti mak yang penyabar. Sabar kerana setiap hari mengait berbagai-bagai jenis beg/ bunjut untuk kami. Mak sedang menyiapkan cardigan saya. Kalau dah siap nanti, saya akan upload. Tapi rasanya agak lambat sebab warna benang yang digunakan belum sampai stok baru di kedai..  :(



Bersama kawan-kawan di Restoran Citarasa Bonda, KL. Menikmati menu baru di restoran kepunyaan Zack ni.. (tiada dalam gambar). Harganya sangat berpatutan dan rasanya memang lazat.



Ini Mee Bandung di Citarasa Bonda. Ini menu yang saya pesan. Fuh!!! Licinnn.. Rasa udangnya sangat mabales!! 



Dalam perjalanan ke Kuala Terengganu. Singgah di Kemaman. Menikmati makanan lazat di sini. Memang sedap dan murah!


Menu pilihan kami telur bistik, sotong goreng tepung, ayam masak lada dan daging masak merah (tiada dalam gambar). Kami makan bertiga dengan berselera sekali sebab makanannya sedap! Semua hidangan ni cuma berharga RM 25.00 sahaja termasuk air.!! Murahkannnnn... 



Cincin!!.. (^____^) ~ pilihan En Love .. Saya hanya melihat cincin ini buat kali pertama semasa pernikahan kami. Wah!! En Love pilih sebentuk cincin yang sangat cantik. Barulah nampak lebih berseri jari saya yang kurus-kurus tu. Hehehehe..



Bergambar selepas makan durian .. Mujur sedap, sebab harga nya sangat mahal!.. Dan yang penting.. kami kekenyangan terlelap selepas itu. (^____^)





Ini laksa utara yang kami makan di gerai berdekatan rumah. Rasanya... Ermmmmm.. 3/10. Kedekut markah kan. Hehehe. Sebenarnya emak sangat pakar memasak laksa utara. Resepi emak diturunkan kepada kami adik beradik. Laksa yang kurang rencah atau cair agak kurang umpphhhhh bagi saya. Alahaiiiii.. Teringin lah pulak nak makan laksa.....  (*___*)



------------------------------@@@@@@@@-------------------------------

No comments:

Post a Comment

Ada nak tanya apa-apa ke?